Nog thuis - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van afrikajuni2014 - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van afrikajuni2014 - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Bontsje

29 Mei 2014 | Nederland, Hoorn

Zondag 1 juni 2014 vertrekken wij met een groep van 6 mensen( nr 7 komt zaterdagochtend) vanaf Brussel naar Bujumbura in Burundii Wij gaan meehelpen met een project van Family Based Rehabilitation, om jongeren met een verstandelijke handicap uit hun isolement te halen. o.a. door de bouw van een activiteitencentrum. Hoe dat allemaal zal gaan? Dat zal ik in de komende weken proberen te beschrijven.
Deze week staat in het teken van vertrek. Met verschillende mensen zijn er gesprekken over op reis gaan, vrijwilligerswerk, leven met een verstandelijk gehandicapt familielid...Woensdagavond eten met de 'eetclub' en vrijdagavond met de kinderen, donderdag op bezoek bij onze lieve, oude moedertjes in Friesland, en gelukkig komt onze kleinzoon ook nog een nachtje slapen. Ondertussen staan en liggen her en der koffers en stapeltjes goederen die wel/niet meegaan. Vanuit de tent van onze zoon, schoondochter en kleindochter, op een camping in Limburg zullen wij dan zondagochtend vertrekken

Tags: bontsje